Pages

Powered By Blogger

TerASA?? # 1

Assalamualaikumm...bissmillahhirahmanirahim....hye! aku hari ni letih sangat2..nk taw sebab apa?? acu teka2?? hehehe...xyah la teka2..aku letih sebb latihan spech coir...2 hari aku missed kelas..hari ni aku punya mood x berapa nk happy...rehat tadi aku dapat ais krim PERCUMA..ulang sekali lagi PERCUMA..hehhe hasil drpda kemenngan Euro...bukanlah hasil b'tanding sapa mnang dalm EURO..kes Spanyol menng my senior---> Luqman Nordin belnja aku ais krim kes pasukan dia kalh hahaha...b4 aku mkn ais krim atau lebh tepat beli ais krim..aku masuk kelas IT dulu kes lathan spech coir , rehat then aku amik kesemptan p sana kot2 tgah blaja ka kan..huhuhuh...memmg btol aku buat latihan sampai  time rehat pon aku amik masa tuk siapkan latihn yg aku x masuk tadi..thah plk dia nk buat lain kali, aku xnak tengguhkan kerja..dia pon keluar dri bilik IT, aku pulak tinggal sorng2  dengan cikgu dlam bilik IT..entah la mna thah p...lepas siapkan latiahn tu aku keluar p balik dekat dewan untuk cari thah kawanku untuk makn2 plk..tp sayang dia xda..puas aku tanya kawan2 dalam dewan " MANA THAH??"..dorang kata xnampak, then ada kawan satu lagi cakap thah bwak beg kecil nk p makn mana entah...entah kenapa time ni aku btol2 rasa kecil hati..dalam hati aku monolog" p makan??"...."dekat mana??"...."asal x tunggu aku??" banyak persoalan dalam pikiran aku..untuk tepiskan mood tu aku mntk LOQMAN belanja aku ais krim skarng supaya aku boleh hilangkan mood aku yg tadi..aku buakn ape..kalau korang da taw profile aku, aku ni manja sikit apelagi dengan orang terdekat so thah tu BFF aku kan so bila mkan xda dia, dia  plk mkan dengan orng lain, x rasa kecil hati ka?? tu la hati aku tgah monolog b4 jumpa thah...bila aku nk p minum air, aku nmpak melalui tingkap, dia pon sama ..sama2 buat2 muka x puas hati,..aku lagi laahhh...mmg aku xtahan taw x..kalau boleh, kat situ jugak lah air mutiara aku nk jatuh...boleh dia p mkn dengan orng lain sementara aku?? aku tunggu dia nk mkn sekali...dia ckap dorng tunggu aku dekat belakang blog bangunan IT, masaalah nyaa korang xda dengar ka pintu tu terbukak hah?? nk je sembur ayat tu tp aku xnak cari pasal (gaduh) walaupun hal ni kecik, bukan pa.., aku dengan thah da 4 tahun berkawan xkan aku nk leraikan atas kes yg muhasabah kan..tp time tu hati huhu!! Allah saja yg taw..thah ada simpn ckit mknn yg dia bwak tu untuk aku..klau korang, tengah hangat2, sempat lagi korang nk pikir pasal mknn walaupun tgah lapar tahap mksimum?? kalau aku x kan lahhh..YES!! aku x mkn mkann yg dia bgi dekat aku, aku punya lapar2, boleh plk dia p mkn dulu..mmg la btol dia pon cari aku.. tp hati, syaitan alamaklum sajalah...sekarang aku rasa bersalah kess x makn yg dia simpan tuk aku..tp aku pun ada hati, nk jugak makn dengan kawan2 tup2 p bla cam tu ja..entah la sejak akhir2 ni aku selalu ja mcm xda mood dengan pershabatn ni...tp nauzibillah..jauh kan lah benda2 tu AMIN!! aku mintak maaf Thah...tp dalm ni ja la aku boleh luahkan tp klau dekt luar SORRY?? harap esok baik2 sahaja..yg paling menarik dalam pershabatan kitorang.... , mybe kalau rasa nk marah ja dengan sesama sendiri, kitorng akan senyaap sampai hatis sejuk then besok boleh suka-suka ria pulak...Wassalam...

----->THAH<---AKU
                                           Pura-pura gaduh


   Lompat-LOmpat hehehe

No comments:

Post a Comment