Pages

Powered By Blogger

Shopping---> RANTAU PANJANG

Assalamualaikum..bissmilahiramanirahim....


HYE! hari ni best ckit sebab dapat berbelanja..jangan cop aku jenis pompuan TUT..hehehe..bukan pa, dekat sini xda langsung Mall so bila ada kesemptan xkan nk lepaskan bukan?? pagi tadi aku xtido kes tengok EURO..tp sayangnya negara yg aku sokong kalah..tp xpalah alhamdulillah dapat skor satu...CHAIYOK2 JERMAN..hehhehe..

PAGI tadi dalam pukul 7, ibu aku pesan suruh siap2..aku pelik. nk siap p mna?? hari minggu plk tu..ibu kata nk p rantau panjang....sebelum p, aku kena pastikan bila aku p kena ada habuan..ya la rantau panjang tu kan tempat shopping2 so bila xda habuan buat balik, ape untung p sana kan..aku tanya ibu"kat sana beli2 x??"
Ibu"belilahhh"..Aku" ya ka?? along ckap2 awl2 kalau p sana sekadar cuci muka, along xmau ikut ok"...family aku p sana kes nk antar tok aku dekat pasir mas...kadang beli brg orng tua..xmau la aku..baik duduk rumah....






.

No comments:

Post a Comment