Pages

Powered By Blogger

Kalau bolehhh...

Bissmillahirahmanirahim..Salam..
Selamat petg wahai bukuku..hehehe
Aku sini nk kasi taw satu benda, bla orang thu rahsia kita ape kita rse??
mesti la x best kan...Aku nk ckap awl2, bla orang2 da bca @ TERbaca blog nie, tolng la jgan hebah kan....please!! blog nie untuk orng tertentu shaja, buat msa ni aku xnk orang thu pasal2 aku keculi blog nie dan aku sendri...Aku harap orng yg bca tu jgan dok tanye2 aku psal dalm blog, aku harap dorng boleh buat blurr( buat2 xtaw sal blog nie) sbb mybe aku aku rsa x selesa nk tulis atau nk nk luahkan perasaan dalm blog nie 6t..then orng yg bca harap korng enjoy!! :)

Aku nk mntak maaf dekt my parent sbb bnyk simpn rahsia, bukan xnk kasi taw mybe aku blom sedia, aku nk bgitaw yg aku blom rsa bhawa dia bley terima yg aku luahkan..ye la kadang ape yg kita nk luah mesti bertentgan dgan fikirn ank2 mereka... PARENT...ada stu hari yah dengan ibu aku mybe bgi aku dorng rasa kecil hati sbb aku xnk kasi taw password...bukannya ape aku kan da remaja perlukan juga privsy...mybe bukan skrg aku nk kasi taw semua citer aku...klau aku kasi taw pon dorng mesti akan bertentgan dengan luahhan aku..best ke korng bla luah dorng, kasi nsihat yg korang x harapkan?? aku cuma perlu sokongan atau lebih tepat aku ibu ayah aku nk taw my secret mybe dari tu la merka kna thu hidup zamn remaja skarag..along mntak maaf ibu ayh..along x bolaeh..kebnyakkan along puyer citer pasal sekolh n lelki...ada ibu nk dengr story psal nie?? along taw along x patut ckap pasal2 benda yg x faedah..tp itu lah khidupan seorg REMAJA...

KALAU BOLEHH....bila Spe2 TERbaca @ baca Smada kawan2 @ my parent sendiri...harap sgat2...JGN tanya..bila da bca tu lah luahan aku@ along...I LOVE U ALL <3

No comments:

Post a Comment