Pages

Powered By Blogger

SALAH LAGI......

Assalamualaikum.bissmillahirrahmanirahimm...
Hari ni aku puasa suant..bkan nk tunjuk bgos k(riak dosa besar)..hari ni aku moody ckit n petang ni agak letih...semalam sepatutnya aku bangun pukul 12 tapi pukul 1 but SAY ALHAMDULILLAH sebb lewat 1 jam jaa..aku bgun solt isyak then solat tahajjud..lama sangat2 aku x solat tahajjud...lepas selesai solat, aku terus sambung buat hmework yg xsiap ptg tadi kes ngantuk sagt2..yela cuba korang bygkan..tiap2 petg ada latihan spech coir, blik lewat then ape lagi lepas ja solat magrib automatik tertido dengan telekung2 aku rembat hahaha...malam tu aku sambung hmework pai..mmg aku nk siapkan jugak kes besok cikgu nk tengok..aku cuba, cuba, cuba then cuba ..tetiba ibu kau bangun dalam pukul 2 pagi...hehehe kasi smile sjalah...beberpa minit kemudian, ayah aku, dengan adik bongsu plk bangun..time tu aku tgah tengok EURO sambil buat hmework ye la xnk kasi mengantuk...Lepas buat2, mestilah rehat kejapkan..nk taw aku rehat pa??
aku makan DURIAN pagi2 buta..hheheeh FIRST TIME...

PAGI besok( SEKOLAH).....
aku x sipa hmework!! tp sikit sjalah cuma xsempat nk siapkan pagi semalm kes tangan macam nk cabut...aku tawakal sjalah asalkan aku da buat yg terbaik..B4 turun dari rumah aku selalu amalkan niat "YA ALLAH SEMOGA HARI NI, LEBIH BAIK DARI HARI SEMALAM...KAU PERMUDAHKANLAH PELAJARANKU HARI NI AMIN!!" tp sayng nasib x mnyeblahi aku...huhuhu..aku buat tp ustazah asyik komen buat2 tp x berdasarkan buku teks...bnyak kali da cam nie kadang naik hantu pon ada...yg paling aku terasa dia kata aku" BIJAK+ PEMALAS= JADI TUKANG PENYAPU " ....i'm not perfect ustazah..aku nk ckap dekat ustazah..tolong laaa terima yg aku tulis nie...aku susah bgun untuk siapkan kerja yang ustzah suruh...Nk menangis rsa..dalm kelas tu kau rasa ustazah pandang aku secara MENJENGKEL...
ye la AKU----> "ALIM tp X perangai cam 2."..kan da kata....aku perlu sokongan, ustazah janganlah anggp bila aku pakain cam ni, ustzah ingat aku taw semua pasal PAI n I'm PERFECT dalam peljrn?? NO! AKUbudak biasa-biasa saja..nk menangis bila ustazah kata cam tu..bukannya apa, aku takut ilmu yg aku peroleh xdpat...continue...SALAM



Assalamualaikum..bissmillahirahmanirahim...
aku sambung balik cite aku, petang time spech coir aku rasa nk menangis, putus asa pon ada..memg aku jadi pendiam la kejap... time solat zohor dekat surau, aku sempt ambil kesemptn solt hajat..aku doa mohon supaya Allah lembutkan hati aku, jgan aku mudah terpengaruh bisik-bisikan syaitan...Alhamdulillah...xlama lepas tu, hati kau macm sediakala...

No comments:

Post a Comment