Pages

Powered By Blogger

Perub@ahaN AKU, KAU & DIA....

Assalamualaikum...bissmillahhirahmanirahim  
Hari ni perasaan aku happy sagt2, N terasa hati..


Ok2 aku citer perasaan happy dlu yaa...kawan aku fatin, aku pnggil dia ma! HAri khamis minggu lepas aku ada perasan dia ader cam2 nk change taw x, contoh dia nk tengok video pakai tudung selendg tutup dada tak ke pelik sebb aku ckp cam tu kes aku cop dia nie bukannya asal dari keluarga yg islamic cam aku..aku pon buat endah je lah..Fatin dia tu budk baik2 yg x buat jenyah la , nakal 2 mmg la ader ( mne ROCK klau xda perangai)hehehe...


PAGI TADI...aku cakap2 dengan dia then aku ternmpk dia pakai ener dalam baju sekolh??!! x ke pelik..bagi aku, dia selma nie ELERJIK mcm xendah ja pasal islamic tu yg aku x peduli tu..tp pagi nie amat pelik..aku nie budk yg x reti sbar..apelagi terus tnya la tp dengan slow sbb aku pon mcm dia jugak..mula agak malu bla orng akn pandg serong dengan kita...AKU pon tanya dia"ma!i want ask u smething??" fatin:WHat??" AKU"U WANTS TO CHANGE??" DIA (angguk) aku rsa nk menitis air mata to say ALAHMDULILLAH tp aku kawal sbb time tu ondway nk p perhimpunan...
Aku tanya la bila nk start brubh?? dia ckp lama da....Thah taw da hal nie cuma fatin malu dengan aku..TIME tu aku rasa kecil hati jugklah sebb fatin xnk kasi awl2 hal nie tp aku tempiskan..mybe aku yg xrapat dengan dia selama ni drpd thah dengan dia rapat..KADANG2 senng ja nk buat jahat tp bila nk buat yg baik bnyk dugaan dan halangan...FATin xda support dekat rumh..parent dia xtaw pon hal nie, kadng aku takut hajat dia hanya sekjap" YA ALLAH , AKu MOHON KAU PERMUDAHKANLAH URUSAN HAMBA2 MU INI YANG INGIN KE JALANMU....KAU PERMUDAHKANLAH SETIAP COBAAN YANG KAU UJI...BERIKANLAH PETUNJUK BUAT HAMBA2 MU INI YA ALLAH....KAU JAUHKANLAH KAMI DARI GODAAN SYAITAN" AMIN!!
  


AKU, KAU(T-HAH) & DIA( FATIN) da lama ingin berubah akhirnya aku rasa macm kuat untuk buat semua nie bila orng dlam aku @ kawan2 aku yg ingin kembali ke JALANMU..
 

No comments:

Post a Comment