Pages

Powered By Blogger

Perjalanan Sahabat...

Permulaan mencari sahabat baru..
Assalamualaikum...
Masa aku naik form 1..aku cam biasa time orentasi, aku duduk dengan geng2 aku mse skolh rendah..ye la mne nk kanai orng lagi kan..Lepas dapt taw kelas , habis geng aku berpech termsuk aku, Aku duduk kelas yg ketiga (KELAS PROGRESIF) tu nama kelas aku....aku bukannya bijak pon,kelas biasa2 sja..aku dapt meja yg duduk sorng ja..tp bkan lama pon sekjap ja kedudukn aku mcm tu..then aku duduk dengan Azwa(wawa) budak nie pendiam skit..dekat belkg aku palk ada aisyah dengan fatin, sebelah aku fatihah..mmg aku x rpat la budk2 dalm kelas nie tp aku kena jugak cari kwan yg gam dengan aku kan...
Aku suka tengok fatin, aisyah dengan fatihah cerita2, aku jugak la sorng..tp dorng x suka aku , aku rse time tu dorng xsuka aku kes aku nie perasan bagus laaa..pe2 la..but when someone person know me,automatic bley jadi kawan !
Ada satu hari, cgu.sjarah aku cap aku, fatihah dengan fatin akan naik kelas nbe 2!! then aku dengan thah da janji akan duduk skali bila da naik..mmg happy laa dpt naik kelas..x gitu??hehehe
Macm biasa jugak aku xda berapa rapat sgat dengan tihah walaupun duduk skali dlam kelas baru..then mula2 pon aku bukannya suka dengan dia kes sbb bagi geng dai cam asyik suka ckap pasla laki ja..suka tepuk selah tangan..Aku mana naaa mint bab2 nie..then nicnme ade kod pulak tu, sper xsuka bila tanya sper?? ADERLAAHH..HAISS!! geram...ada pagi tu teacher kitorng suruh turun tengok budk2 spech coir b'latih tp geng fatihah(t-hah) mengedik dgan budk laki dalam kelas aku(awal thun Form 1) aku harap mklum masih alerjik lagi dgan laki1 masa tu..tp masa tu thah x join sbb dia x sedap bdan , aku msa tu plk tgah gosip2 psal dorng tetiba t-hah dengar rupanya..
Masa blik dari tengok latihan tadi, tetiba thah tanya aku..MMG SERIUS muka dia..Dia tanya "jujur dengan sya neh3" saya jawablaa"errkk ok2, asal??" thah"awak ada x nk commennt pasal saya, it's ok x marah pon..awk ckap ja.." Aku" errkk xda pa2 laa mne ada sya xsuka awk.."(masa tu aku xpernh lagi bab2 jujur nie aku xpandai) "errr btol nie xmarh??"..Thah"btol laa,x pa awk ckap ja.." aku apelagi tnpa dipersilakan aku terus ckap"ya! mmg saya ada x suka perangai awk, awka mcm gatal(Sraight jaa) suka rahsia, lepas tu bla2..mmg aku ckap benda2 aku xsuka la psal dia hari tu..then aku plk tanya dia"awk plk x nk ckp pa2 ka klau awk x suka sya??" Dia ckap dia suka aku... (: masa tulah kitorang janji kalau ada pa2 kesilapan antara kitorng, kitorng akan2 sma2 tegur..Nie FIRST aku jujur dgan sorng person yg aku xsuka peranagai dia...then semakin hari, aku makin rapat dengan dia dan aku mkin kamceng laaa!!

Sbelah kiri FATIN NABILAH, tengah T-HAH..tepi skali tu AKU


Aku dengan t-hah time form 1(kanak-kanak ribena) hehehe msa nie kitorng da jadi BFF

No comments:

Post a Comment