Pages

Powered By Blogger

AKU BUDAK JAHAT!! HAHA



Assalamualaikum...Bissmillahirahmanirahimm...
SELAMAT PAGI WAHAI BUKUKU..


Aku hari nie agak bosan sikit entah la kenpa?? uhhh!! padahal homework note's PA bnyak lagi x buat..bukan xnak buat tp tgan da x bleh nk bergerak  hehehe tp kalau taip ni boleh! aku skrg duduk dgan adik2 dekat rumah,parent xda ..dorng p kenduri dekat KT waaa!! mau nangis..kat sini ja lah nangis2 MALU!! oh ya! hari nie aku makan nasi mnyak yg telah dibuat khas oleh CHEF IBUU huhuhu..knapa erk mknn masakan ibu kadang beri selera padaku, aku perasan yg muka ku semakin TEMBAM  oppss bukan la semkin CHUBBY :) hehehe bru klasss 
sebenrya ayah aku sekrng xkasi aku dengan adik2 main enternet kes pasal xmau ank2 dia ralik dengan menda ni time dorng xda..ye la sampai petg..Aku kureenngg minat p kenduri nk taw sebb pa?? borinkk lol! baik duk rumh layan tv atau pa2 yg menrik perhatian ku..


BERMULA KISAH PAGI....
Lepas parent aku keluar ja dari rumah terus masuk bilik then mau psang entrenet....
TUp-TUp wire xDAAAA!! sedih laaa..rasa xda nikmat duk dekt rumah..
aku tanya adik aku"mana WIRE enternet??" ADIK" ayah sorok kes xmau kasi kitorng main.."
HAH??!! apelagi dengan xrase puas hati, aku terus cari wire tu dekat almari..ayah aku snng ja, time sorok brg ja mesti ada dekt almari xkira la dlm poket bju ka, AKU TETEP akan cari..CARI-CARI....CARI-CARI..A'Ah sudah jumpa..kan aku ckp dekat almari..hehehe..
apelagi smabung kan ja laa..Aku nie bukan budk baik pon..Adik2 aku pelik asal along bley enternt dorng tanya la mna jumpa??
aku jawab ja"BIARLAH RAHSIA"hehehe jadi SITI NURHALIZA skejp...then aku pon terus luah persaan tdi dlam bukuku ini....

No comments:

Post a Comment